آوای حرکت

حرکت کن شاید ببازی...! حرکت نکنی حتما می بازی...!

آوای حرکت

حرکت کن شاید ببازی...! حرکت نکنی حتما می بازی...!

ابوالفضل ما رو صدا زد...

ما اهل آمدن نبودیم

اصلا لیاقت نداشتیم

اما ابوالفضل ما رو صدا زد 

و ما زائر حرکت شدیم

حرکتی از جنس حرکت حسینی

حرکتی در لحظه آخر که ما را به اول راه رساند...

شده بود زبون زد همه بچه ها آره ابوالفضل رو میگم ابوالفضلی که هر روز نفر اول کنار زمین مسجد بود شروع به کار می کرد و شب هم نفر آخر می رفت ،دست هاش،دلش،سن شم کوچیک بود ولی انگار چیزی به اسم خستگی تو وجودش نبود... ازش پرسیدم دوست داری توی شهر زندگی کنی یکم مکث کرد و باخجالتی که میکشید گفت: نه، گفتم:چرا؟ گفت: تو دوست داری اینجا زندگی کنی؟ یه لحظه نداشتن امکانات اولیه مثل آب ومدرسه و جاده وخیلی چیزهای دیگه اومد تو ذهنم تا اومدم جواب بدم دوید و رفت بازی کنه ومن موندم توخودم با یه دنیا حسرت...


و اما درسی که ابوالفضل به ما داد:

گر نشان زندگی جنبندگی است

                خار بیابان هم سراسر زندگی است

                               هم جمل زنده است هم پروانه ولی

                                               فرق ها از زندگی تا زندگی است...

یادم باشه ابوالفضل ما رو صدا زد که ما زائر حرکت شدیم...


نظرات 17 + ارسال نظر
یلدا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 http://www.azar-link.ir/

سلام دوست عزیز

میخواستم یه سیستم تبادل لینک رو بهتون معرفی کنم که با این سیستم میتونید به راحتی تبادل لینک کرده و پیج رنک ، بازدید و مخاطب وبلاگتون رو بالا ببرید.

این سیستم کاملا رایگانه و فقط 1 دقیقه وقتتون رو میگیره عوضش خیلی رو بازدید سایتتون تاثیر داره !

یه نگاه که ضرر نداره !

امتحانشم مجانیه !

منتظرتون هستم
موفق باشید

علیرضا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:22

آقا ابراهیم خیلی قشنگ بود بخدا ما باید خجالت بکشیم با این زندگی که داریم و اینقدر ناشکری می کنیم...

حتما یه خیری هست ...

سکوت چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:22

3تیر تولد امام زمانه.آرزو کن 10 صلوات برای سلامتی اقامون بفرست .
وبرای 10 نفر بفرست تا میلیونها صلوات نثار اقامون بشه اخر حلقه نباش عوضش تا روز تولدش بهت یه کادو میده .بسم الله شروع کن..

لیاح چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 http://manokhodam2taee.blogfa.com

سلام.حرف حق بود و تلخ!
وبلاگ زیبایی دارید.ممنون که به من هم سر زدین.
اینکه میگین خودم گفتاردرمانم اما نمی تونم درد خودمو درمون کنم،مصداق همونیه که کوزه گر از کوزه شکسته آب می خوره دیگه!نه؟!
البته خیلی رشته ربطی به زخم دل آدم نداره!گاهی یه متخصص قلب از پمپاژ ناکافی قلبش می میره!اینو دیدم که میگم!
درضمن،گاهی هیچ دوایی،دردتو درمون نمی کنه که نمی کنه...
بازم بهم سر بزنین.علی یارتون

حاجی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:23 http://sefeed.blogsky.com

سلام دااااش ابراهیم ...
نمی دونم یادت هست زلزله ورزقان رو یا نه ....
از این دست مورد ها اونقدر دیدیم و شنیدیم که ...
تو اون یکی وبلاگم که بستم چند تا پست زدم راجع بهش گاهی وقتا که به یادشون می افتم از خودم خجالت می کشم.
ی دو ماهی که اونجا بودیم از اولین روز زلزله تا وقتی که با کار بچه های دانشگاه ی خونه خوشگل و دوست داشتنی براشون ساختیم اونقدر خاطره و یادگاری دارم که ...
خوب پستی بود یه یادآوری خوب واسه من/
والعاقبه للمتقین

سلام حاجی...
خدارو شکر به خاطر اینکه یه خاطره خوب برات یادآوری شد ولی جاهایی هست نه تنها خونه ای خراب نشد بلکه خونه ای ساخته نشده بود که خراب بشن البته باید رفت به این مناطق تا آدم خودش بچشه بعضی از هموطنانمون چه وضعی دارن...

daniYal چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:51 http://305tajrobimofidi.blogfa.com

سلام حاج ابراهیم،چه خبر؟ چطوریایی؟
نیستی!
حالا روحانی اومده دیگه سرطان نیومده کهچرا دیگه اسمس نمیدی!

سلام من نیستم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ویوارا پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:25 http://vivara.blogsky.com/

سلام
مطلبت خیلی جالب بود و جای تامل داشت

ارمین پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:25

اخه اگه خودمو بزارم که ریا میشه

مثلا چی میشه؟

sara جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 http://ssbluegirl.blogfa.com

سلام
اشکال نداره .همین ک با وجود مشغلت بم سرمیزنی و برام کامنت میذاری .کافیه
ممنون
آپم

crybaby جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:46 http://rainy-suny.blogsky.com

سلام. وبلاگ زیبایی دارید. من شما رو لینک کردم. خوشحال میشک من رو با نام باران خورشید لینک کنید.

پروفسور شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:22

ایشالا با هر امکاناتی که دارید, خوب زندگی کنید!

سلام ما که همه چى داریم البته منظورم امکانات نیستا یه چیز دیگه رو میگم...

crybaby شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:08 http://rainy-suny.blogsky.com

سلام. ممنون بابت اینکه وبلاگم رو لینک کردید.

همچنین...

پـــلـــاکــــ خــــونــــی یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:35 http://eshgheshohada91.blogfa.com

عصر انتظار، ولادتت را به جشن گرفته است، ای گل نرگس
چشمان منتظر ما، خیس از اشک شوق میلاد توست، مهدی زهرا
خجسته باد میلاد مولود نجات
-----------
سلام
این هفته ی پلاکــ خـونی شهدا واما زمان (عج).
منتظر نظراتتون هستم.

سید دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:58 http://montagheman.blogfa.com/

سلام بر حاج ابراهیم آقای خودمون.
عیدت مبارک برادر.
انشاالله آقا رو ببینی و سفارش ما رو هم بهشون بکنی.
یاحق.

سلام همچنین برادر سید

پروفسور دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:03

دوست دارم که یک شب جمعه/ صبح گردد به رسم خوش عهدی
ناگهان بشنوم زسمت حجاز/ نغمه ی دلخوش انا المهدی

فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج) مبارک باد!

عید شما هم مبارک

دانیال چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:36

هیشکی فرمانده جهادیارو دوس نداره بجزمن.

سلام
منم میگم هیشکی تورو دوست نداره به جز من...

فدایی پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:44 http://khatshekanevelayat.blogfa.com/

سلام دوست عزیز.بدجور گله مند بودید که سر نمیزنم.اما شما که بروز نشدی برادر!چند بار برا این پستتون نظر گذاشتم کل اینترنتم هنگ کرد گفتم شاید قسمت نیست!در هر حال شرمنده.این مدت سرم گرم یه امتحان مهم بود نسبت به برخی دوستان کم لطفی شد.با عرض پوزش.

سلام این دفعه رو بخشیدم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد